Pomoc / FAQ

  1. Czy zamawianie w sieci jest bezpieczne? Tak. Jest bezpieczne. To taka sama transakcja jak płacenie w restauracji czy sklepie za pomocą karty. Bezpiczeństwo wszystkich transakcji jest chronione przez szyfrowane SSL.
  2. Czy moje dane są chronione? Oczywiście tak.
  3. Czy gdzieś mogę oglądnąć obrazy wystawiane w Galerii? Galria Obrazu Oranż - to Galeria tylko internetowa. Pokazywane tutaj obrazy to zdjęcia obrazów, które Artyści prezentują w Galeriach stacjonarnych. Jeżeli jesteś zainteresowany zobaczeniem obrazu w oryginale - skontaktuj się z nami. Wskażemy miejsce, gdzie obecnie jest prezentowane to dzieło.
  4. Czy mogę anulować zamówienie reprodukcji obrazu? Twoje zamówienie jest realizowane od momentu wpłynięcia należności na konto Galerii. Wpłata należności oznacza że jesteś zdecydowany na jego realizację. Jeżeli jednak Twoja rezygnacja wpłynie przed terminem wykonania wydruku reprodukcji zwrócimy Tobie pieniądze. Rezygnacja po terminie wydruku - nie jest już możliwa, gdyż wydruk wykonany jest na Twoje indywidualne zamówienie.
  5. Czy mogę oddać zakupiony obraz? Oczywiście. Jeżeli jesteś konsumentem możesz oddać zamówiony obraz. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient (bedący konsumentem) może odstąpić od zakupu obrazu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy obraz nie uległ uszkodzeniu. Obraz należy odsesłać wraz z otrzymaną fakturą/paragonem oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Galeria zwraca całość wpłaconej przez konsumenta kwoty. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru do Galerii nie podlega zwrotowi.
  6. Jak przesłać zwracany obraz? Zwracany obraz musi dotrzec do Galerii Obrazu ORANŻ w stanie identycznym z otrzymanym. Musisz zadbać o odpowiednie zabezpieczenie oraz ubezpieczenie obrazu.
  7. Czy mogę zamówić dowolną wielkość reprodukcji? Wielkość reprodukcji jest uzależniona od wielkości oryginału. Staramy się nie deformować obrazu Artysty. Dlatego podajemy wielkości reprodukcji procentowo powiększone lub pomniejszone w stosunku do wielkości oryginału.
  8. Czy mogę zamówić fototapetę? Możesz zamówić fototapetę. Jej wielkość możemy dostosować do potrzeb ściany. W takiej sytuacji pokażemy jaki fragment zmieści się w założożonej wielkości fototapety.
  9. Czy mogę zamówić wydruk na papierze np. akwarelowym? Oczywiście tak. Wydruk możliwy jest na wielu podłożach. Jeżeli na stroanach Galerii nie znajdujesz informacji na temat interesującego Ciebie podłoża - napisz do nas.
  10. Jaka jest maksymalna wielkość wydruku na płótnie? Wielkość wydruku zdeterminowana jest szerokością rolki płótna do wydruków. Przyjmujemy, że po uwzględnieniu odrzutu technologicznego oraz zadruku boków (brzegów na blejtramie), krótszy rozmiar reprodukcji wynosić może maksymalnie 120 cm.
  11. Czy brzegi obrazu są zadrukowane? Brzegi podanych rozmiarów reprodukcji są zadrukowane.
  12. Gdy zamówię oryginał obrazu - po jakim czasie go otrzymam? To zależy od miejsca, gdzie obecnie się on znajduje. Dlatego każdorazowo w przypadku zapytania o obraz sprawdzamy jego dostępność oraz w jakim czasie może być on dostarczony do nabywcy. Nabywca po otrzymaniu tej informacji decyduje czy odpowiadają mu takie warunki zakupu.
  13. Gdy zamówię reprodukcję obrazu - po jakim czasie go otrzymam? Generalnie czas oczekiwania na realizację takiego zamówienia wynosi 10 dni roboczych. W przypadku gdy wielkość zamówionej reprodukcji wymaga wykonania zdjęć obrazu o większej rozdzielczości termin ten może się wydłużyć. Będziemy wtedy indywidualnie informować Cię o tym. Warto poczekać.
  14. Czy można zamówić reprodukcję obrazu w innej kolorystyce ( np. w sepii)? Staramy się szanować zamysł artysty. W takiej sytuacji zapytamy Artystę o zgodę na wydruk obrazu w innej postaci niż zamierzony.
  15. Czy mogę zamówić reprodukcje fragmentu obrazu?  Staramy się szanować zamysł artysty. W takiej sytuacji zapytamy Artystę o zgodę na wydruk obrazu w innej postaci niż zamierzony.
  16. Czy mogę zamówić fototapetę fragmentu obrazu?  Staramy się szanować zamysł artysty. W takiej sytuacji zapytamy Artystę o zgodę na wydruk obrazu w innej postaci niż zamierzony.
  17. Czy kolory obrazów wyświetlające się na stronie dokładnie odzwierciedlają prawdziwe kolory? Kolor obrazu wyświetlany jest na monitorze, którego ustawienia mogą być różne. Niemniej jednak straramy się aby kolory były jak najbardziej zbliżone do oryginału. Jeżeli jest to dla ciebie ważne - napisz do nas.
  18. Jeżeli nie mogę się zdecydować na wybór obrazu - czy ktoś może mi doradzić? Oczywiście. Galeria Obrazu ORANŻ została założona przez projektanta wnętrz. Napisz do nas. Pomożemy dobrać obrazy!
  19. Czy obraz jest gotowy do zawieszenia na ścianie? Tak. Posiada dwie zawieszki oraz linkę do rozciągnięcia.
  20. Czy do obrazu dołączone są kołki umożliwiające zawieszenie obrazu na ścianie? Oczywiście nie. Rodzaj kołów zależy od rodzaju ściany.